Πιλοτή με πετροβάμβακα

Η κατασκευή πιλοτής σε πολυώροφα κτίρια ήταν και παραμένει κατασκευαστική πρακτική των περισσότερων αστικών κέντρων, με σκοπό τη χρήση της ως χώρου στάθμευσης για τα οχήματα των ενοίκων. Η πιλοτή μπορεί να θεωρηθεί προέκταση της εξωτερικής τοιχοποιίας και η οροφή της μπορεί πολύ εύκολα να θερμομονωθεί εξωτερικά με τη χρήση ενός σύνθετου συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης ή με επένδυση ξηράς δόμησης.

Σε αντίθεση με τα αφρώδη μονωτικά σε περίπτωση πυρκαγιάς, η φωτιά δε διαδίδεται σε άλλους ορόφους, ούτε υποβαθμίζεται η στατική και δυναμική επάρκεια του φέροντος οργανισμού λόγω ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών.

Επιπλέον, ο πετροβάμβακας έχει υψηλό συντελεστή ηχοαπορρόφησης σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων, καθιστώντας το σύστημα ελκυστικό ιδιαίτερα για χώρους πιλοτής που χρησιμοποιούνται ως χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων όλο το 24ωρο.

Σύνθεση Δομικού Στοιχείου:

  1. ΠΛΑΚΑ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ
  2. FIBRANxps 300
  3. ΓΑΡΜΠΙΛΟΣΚΥΡΟΔΕΜΑ
  4. ΠΑΡΚΕΤΟ
  5. FIBRANxpe ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ
  1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΟΒΑΣ
  2. ΚΟΝΙΑΜΑ ΚΟΛΛΗΣΗΣ
  3. FIBRANgeo BP ETICS
  4. ΒΥΣΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ
  5. ΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΩΣΗ - ΕΠΙΧΡΙΣΜΑ