
Πιλοτή με πετροβάμβακα
Η κατασκευή πιλοτής σε πολυώροφα κτίρια ήταν και παραμένει κατασκευαστική πρακτική των περισσότερων αστικών κέντρων, με σκοπό τη χρήση της ως χώρου στάθμευσης για τα οχήματα των ενοίκων. Η πιλοτή μπορεί να θεωρηθεί προέκταση της εξωτερικής τοιχοποιίας και η οροφή της μπορεί πολύ εύκολα να θερμομονωθεί εξωτερικά με τη χρήση ενός σύνθετου συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης ή με επένδυση ξηράς δόμησης.
Σε αντίθεση με τα αφρώδη μονωτικά σε περίπτωση πυρκαγιάς, η φωτιά δε διαδίδεται σε άλλους ορόφους, ούτε υποβαθμίζεται η στατική και δυναμική επάρκεια του φέροντος οργανισμού λόγω ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών.
Επιπλέον, ο πετροβάμβακας έχει υψηλό συντελεστή ηχοαπορρόφησης σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων, καθιστώντας το σύστημα ελκυστικό ιδιαίτερα για χώρους πιλοτής που χρησιμοποιούνται ως χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων όλο το 24ωρο.
Σύνθεση Δομικού Στοιχείου:
- ΠΛΑΚΑ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ
- FIBRANxps 300
- ΓΑΡΜΠΙΛΟΣΚΥΡΟΔΕΜΑ
- ΠΑΡΚΕΤΟ
- FIBRANxpe ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΟΒΑΣ
- ΚΟΝΙΑΜΑ ΚΟΛΛΗΣΗΣ
- FIBRANgeo BP ETICS
- ΒΥΣΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ
- ΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΩΣΗ - ΕΠΙΧΡΙΣΜΑ